三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
L.A. Love Song - XYLØ

We're all livin' in the gutter
我们都活在糟粕之中
Some of us are lookin' at the stars
有人却在仰望星空
Live fast, leave a pretty body
匆忙的生活,离开那个身体
Lay it next to me
躺到我的身边
I wanna know, I wanna know
我想知道,我想知道
If this life will be the death of me, baby
是否这种生活将是我的宿命
Know, I gotta know, is this love
还是这份爱?我要知道!
I wanna know, I wanna know
我想知道,我想知道

评论

热度(17)