三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Animal - Troye Sivan

I want you all to myself
我要你全身心属于我
Don't leave none for nobody else
别离开我 我不要别人
I am an animal with you
我甘愿做你的困兽
No angels could beckon me back
神灵也无法把我从你身边带走
And it's hotter than hell where I'm at
我曾身处地狱 在你身边让我爱火四射
I am an animal with you
我甘愿做你的困兽



戳女孩永不认输!❤️

评论

热度(7)