三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Paris - Caro Emerald

阳光很好的下午,一首俏皮又慵懒的爵士

All that I can see speaks of finesse
我能看见的只是言辞的技巧
Radically my fashion dreams,
我的时尚梦,
Costumed men and models scream
彻底地使模特装扮并尖叫
Fame is nothing more than force duress
名声除了武力胁迫,一无是处
Let them comment of my cold behavior
让他们去评判我冷漠的行为吧
Beauty has a price that’s paid by greed
美丽的代价是贪婪
Where I am
我在何地
I will stand alone
我会孤单一人
I don’t need the money
我不需要钱
I do want for much
我需要的更多
These two hands
这双手
Never will they mourn
从不会哀叹
I’d rather you not love me
我希望你不爱我
Before you want too much
在你想得到更多之前
Travelling I do forget
我会忘记旅行
Every single last regret
每一个最终的悔恨
Solitarily there is one quest
寂寞的探寻
To my cause I will devote
我将奉献给我的初衷
All my passion, note for note
我全部的激情,笔记一页一页
To create and fill this emptiness
为了创造和填补空虚
Freedom that lies underneath
自由隐藏着
Let it fall and let them breathe
让它掉落让他们呼吸
Bodies are not meant to be so bound
身体并不意味着限制
I’m the dancer of the dance
我是这场舞的舞者
Let the socialites in her hands
让社会名流被她控制在手
Let them love me when I’m not around
当我不在时,让他们爱上我
When they speak their words of my demeanor
当他们谈论着我的风流
I will let them fuel, wipe their fire
我将让他们燃烧,再扑灭他们的火焰

评论

热度(17)