三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Cry Wolf - Luna Shadows

Who are you in the dark
在这黑暗之中,我看不清你的脸
With the lights, with the lights out
所有的灯火都熄灭
Bulletproof question marks
萦绕在脑海里的问号,挥之不去
I'm onto you, I'm onto you
我紧紧盯着你,我盯上你了
Your tell-tale heart baby
你的心意早已表露无遗
Beating like a drum
我听得到你的心跳,像鼓一般在敲打

Pounding out of your chest now
仿佛要从胸口跳出来
Repeating on the one
反反复复,无休无止
Tear the floorboards baby
闹个天翻地覆,亲爱的
Do it just for fun
难道你就是闹着玩的吗?
Because you buried it once
你亲手埋葬了这段感情
Now you're digging it up
现在又想让它复活
And going down with the sun
可是时机已过
Who's gonna believe you?
除了我,谁还会相信你啊?
One of these nights somebody's gonna leave you
你害怕的离别,终有一天会到来
No one's gonna save you, save you
到了那时,谁会来救你啊?
Come the full moon
月圆了,狼来了
who's coming to the rescue?
除了我,又有谁会担心你?
What if tonight it's running, gonna get you?
你害怕的东西,也许今晚就会找上门来
No one's gonna save you, save you
谁也不会来救你,我也不会
When you cry wolf
当你就像“狼来了”故事中的小孩一样反复无常
There's a knock at your door
是什么,在轻叩你的心门
With the lights, with the lights out
在这一片黑暗之中
Turn the lock, hit the floor
门锁转动,什么东西掉在了地上
It's onto you, it's onto you
它来了,它来找你了
Your tell-tale heart baby
你的心意早已表露无遗



No one's gonna save you, save you,My Love: )



评论(2)

热度(9)