三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Something Just Like This - Alex Goot、Madilyn Bailey

爱死这种沙哑又醇厚的声音了!推荐Madilyn!

I've been reading books of old
我曾阅遍古卷万千
The legends and the myths
流连于神话和传说之间
The testaments they told
他们口中传咏万世的圣约
The moon and its eclipse
皓月当空的阴晴圆缺
And Superman unrolls
超人向世人展现
A suit before he lifts
飞天前的那身装束
But I'm not the kind of person that it fits
可我并不适合那身装扮

She said, where'd you wanna go?
她说,你想走多久多远
How much you wanna risk?
又敢承担多大的风险
I'm not looking for somebody
我想要的并不是
With some superhuman gifts
你异于常人的超能力
Some superhero
那些超级英雄们
Some fairytale bliss
那些童话中的福佑
Just something I can turn to
我不过是想从中寻找到
Somebody I can miss
吻到我深爱着的那个人

I want something just like this
我想要的不过如此
I want something just like this
我想要的不过如此

评论(3)

热度(54)