三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Solo Dance - Martin Jensen

In the shade of night you're moving closer
斑驳的夜色里你向我靠近
We're on our way to cross the line
我们就快要越界
Think you got me right where you want me
你以为我享受你的追捧
But it's all in your mind
但这只是你的完美幻觉

I came to party on my own
我一个人来赶趴
Don't need nobody in my zone
我的地盘不许别人踏入
I can dance with the beat, I lose control
我随着节奏摇摆,放浪形骸
Hey, Oh, I go So-Solo
没错,我就喜欢一个人

一个人也能很开心的摇摆呢!无论是一个人,还是一群人,希望你们都能快乐!

评论

热度(11)