三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Since You've Been Gone - Novaspace、Joseph Vincent

Since you've been gone
从你离开之后
my heart is aching
我的心如同刀割地痛
I've been lost with the air you love
我在没有你爱的世界里窒息
It's been so long
太久太久
My world is shaking
我的世界土崩瓦解
but you know I can wait on
你知道我还可以等你
Since you've been gone
从你离开我后
Since you've been gone
从你消失之后

评论

热度(41)