三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Cancer - twenty one pilots

I will not kiss you
我无法再亲吻你了
'Cause the hardest part of this is leaving you
因为离开你于我来说实在艰难
I will not kiss you (kiss you)
我无法再亲吻你了
Lips are chapped and faded
因为我的嘴唇早已干裂失去血色
Call my (call my)
再呼唤一次我的名字
(Turn away)
我就要离去

Bury me in all my favorite colors

把我埋葬在我最爱的色彩中

评论

热度(18)