三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Marilyn Monroe - Sevdaliza

All you saw was a broken mirror
你之所见,一如破镜中的残破影像

And they told
然而他们告诉我
me to care
要懂得去理解你
When trying to fix your heart
当我试着去抚平你的创伤时
It's unfair
但这不公平
I'm trying to fix myself
我要先治愈自己的心伤
and not care too much about you
而不是倾注过多在你身上
It's true
真相如此
In this live
终此一生
I've never been the one
我从未成为
in your eyes

你眼中的那位

He never really wanted me to be his wife
他从未想过娶我为妻
I was nothing more than a trophy
至于他,我一如炫耀的摆设
It was incredibly suffocating
这一切我已经承受不起
I'd find myself wanting him rather dead then alive
与其生离,我更愿他与我死别


I'd find myself wanting him rather dead then alive.

太棒了。

评论

热度(10)