三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Get Your Love - Leo Kalyan

Summertime having, having too much fun and
盛夏时分,总有许多乐趣
We get drunk and missing, jumping over fence
我们都很醉了,一个个跳过栅栏
Into pools we're dipping, glimmering like diamonds and jewels
在水池中玩乐,水光闪得就像钻石珠宝
Race I'm wining, ride into a tunnel
我为赢得比赛,耍着各式花样
To the light we're creeping, shining like the ocean
向着光我们游去,那就像海洋般令人向往
On a bright night swimming
在星光灿烂的夜晚上游泳

High on all the colors with you
在这五光十色的夜晚与你迷失
And it's never known to another dawn
忘却拂晓的到来
Every moment is divine
每一刻都令人沉醉
When I hear your flow
当我看到你
With the radio
随节奏律动的时候
Always wonder if you're mine, mine
总会想我们能否在一起
Hey babe do you wanna tell me
嘿宝贝你想告诉我这个答案吗
How to get your love, love, love
怎样得到你的爱,爱,爱
Anybody wanna tell me here
这里有人能告诉我答案吗
How to get your love, love, love
怎样得到我心爱的那个她的爱,爱,爱
Late night living, chasing after shadows like a kid
深夜了,我们还像孩子般玩着追捕游戏
I'm wishing, shining like a goddess mother
我在许愿,向着圣母祈求
Legion's missing, if I'm breaking on my own
在人们疯狂地玩着时,如果我伤到了自己
Would you say that I was wasted
你会为我担心吗
If I put you on the throne, baby?
如果我对你最好呢,宝贝
Too much too late, too soon
太爱,太晚,太快,你会怎么想
That's what's getting down the pavement
我的爱将在风雪中深埋
On a sunny day in June
在这六月中的一日
Maybe, maybe, maybe
也许只是我想多了
Hey babe do you wanna tell me
那宝贝你愿意告诉我吗
How to get your love, love, love
怎样才能得到你的爱,爱,爱
Anybody wanna tell me here
这里有人能告诉我答案吗
How to get your love, love, love
怎样才能得到你的爱,爱,爱
And it's never known till they paly a song
在他们播歌前这可能会一直是个迷
Every moment is divine
每一刻都是那么美好
When I hear your flow
当我看到你
With the radio
随着节奏律动时
Always wonder if you're mine, mine
总会想这样美好的你能不能成为我的
Hey babe do you wanna tell me
嘿宝贝你想告诉我这个答案吗
How to get your love, love, love
怎样得到你的爱,爱,爱
Anybody wanna tell me here
这里有人能告诉我答案吗
How to get your love, love, love
怎样得到我心爱的那个她的爱,爱,爱
Get your love,Get your love,Get your love
得到你的爱,得到你的爱,得到你的爱
Get your love,Get your love,Get your love
得到你的爱,得到你的爱,得到你的爱


评论

热度(9)