三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Painting Greys - Emmit Fenn

AND I KNOW
我知道
...

TIMES LIKE THIS YOU JUST TAKE IT SLOW
是你让时间放慢了脚步
...

FALL ASLEEP IN THE PILLOWS
倚枕入眠
...

SHE GOT MY HEART IN A CHOKE HOLD
她牢牢地抓住了我的心
...

AND THERE SHE GOES
可她还是走了
...

HEART THAT POUNDS LIKE STEREO
心跳似猛烈的撞击声
...

YOU TAKE ME ROUND AND ROUND LIKE A MERRY GO
像旋转木马的轮回,你带着我去了一次又一次
...

BUT ONE MORE RIDE BABY HERE WE GO
宝贝再坐上来一次我们一起飞
......

AND I KNOW
我知道
...

TIMES LIKE THIS YOU JUST TAKE IT SLOW
是你让时间放慢了脚步
...

FALL ASLEEP IN THE PILLOWS
倚枕入眠
...

SHE GOT MY HEART IN A CHOKE HOLD
她牢牢地抓住了我的心
...

AND THERE SHE GOES
可她还是走了
...

HEART THAT POUNDS LIKE STEREO
心跳似猛烈的撞击声
...

YOU TAKE ME ROUND AND ROUND LIKE A MERRY GO
像旋转木马的轮回,你带着我去了一次又一次
...

BUT ONE MORE RIDE BABY HERE WE GO
宝贝再坐上来一次我们一起飞


评论

热度(2)