三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Creep - Scott Bradlee & Postmodern Jukebox、Haley Reinhart

What the hell am I doin' here?
我究竟在这里干什么?
I don't belong here
我不属于这里
I don't care if it hurts,
如果受伤我不介意
I wanna have control
我想要好好把握
I want a perfect body
我想要一个完美的身体
I want a perfect soul
我想要一个完美的灵魂
I want you to notice
我希望你能觉察到
when I'm not around
当我不在你身旁
You're so very special
你是如此与众不同
I wish I was special
我希望我也是特殊的
But I'm a creep
而我是一只爬虫
I'm a weirdo
一个古怪的人


周五,来首爵士,慢慢悠悠的放松一下

评论

热度(9)