三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Time Machine - Ingrid Michaelson

I got your letters
我收到过你的情书
I got your words
听过你对我说的甜言蜜语
I stacked them high
现在,我把他们堆得高高的
And lit them all and let them burn
一把火之后,只余灰烬
Your broken stories
你撕碎这美满故事
Don't mean a thing
但这并不意味着
You made that bed
它会永不见天日
Good luck falling back asleep
只当大梦一场,醒来就雨过天晴
I should've seen it coming
我想我早该醒悟
It should've sent me running
我应该潇洒而去
That's what I get for loving you
这或许也是我爱你的一种方式
If I had a time machine
如果我有时光机器
And if life was a movie scene
如果生活只是一出电影幕剧
I'd rewind and I'd tell me
我会穿越时空,回溯时光,告诉自己
Run
逃离这无疾而终的爱情
We were never meant to be
哪怕我从未有过这打算
So if I had a time machine
如果我有时光机器
I'd go back and I'd tell me
我会回到过去,告诉自己
Run
逃吧
Run
逃离这无疾而终的爱情结局

评论

热度(14)