三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
American Money - BØRNS

I was there when you fell from the clouds
当你从云中坠落,我就在那里
And landed in the desert
落在沙漠里
There was a thunder inside of my heart
我心中有雷声轰鸣
There was a wonderful pleasure
也有美妙的欢乐
And like a stallion racing the rain
就像雨中狂奔的骏马
You rode on the back of my bike
就像你坐在我的单车后

I knew from the song that you sang
我从你吟唱的歌里得知
That you were my lover for life
你就是我的这一生的真爱
Oh, there's no time to sleep
没有时间再去沉睡
Oh, living in a dream
去活在一个梦里
So take me to the paradise
带我去天堂吧
In your eyes
它就在的你双眸中
Green like american money
嫩绿得像美国的货币
You taste just right
你的味道刚刚好
Sweet like Tennessee honey
甜得像田纳西蜂蜜
And we can run away
我们可以一起逃离
Swimming in the sunlight everyday
每天都畅游在阳光里

We carved our love in the mountainside
把我们的爱雕刻在山坡上
We soaked our hearts in the rain
打我们的心沉浸在雨里
And I, waited my whole life, for you
我,等了这一生,为了你

评论

热度(8)