三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Bad Intension - Niykee Heaton

This is the face I wear treading the riptide
这次我是迎面踏着激流前行
Abysmal oceans where good girls go to die
深不可测的大海却是好女孩自尽的地方
I wanna love somebody
我想去爱某个人
Wanna feel their love on me
想去感受他们对我的爱
But after everything I still believe in true love
但是在一切过去之后我仍然坚信真爱
Not being able to find it
可是我找不到

Damn it tears me up
该死 这种无助把我撕的粉碎
And I know it's my fault
我知道 这是我的错
I know it's my fault
是我的错
Let's take a trip, ten thousand miles above the clouds
让我们来一场旅行,去到一万米上的高空
We can stay up here until we figure it out,
享受这场旅行吧直到我们把它搞定
I don't wanna go home
我不想回家了。。
Don't wanna be alone
不想自己一个人
I've got some damn bad intentions
我已经有了一些坏的意图
I've got some damn bad intentions
一些很坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提及我得到的一些秘密
Haven't learned my lesson
从没听过我的惩罚吧
I've got some damn bad intentions
我有了一些坏的意图
I see the world in 25 dimensions
我看到了25维度的世界
I've seen evil reign over perfection
看到邪恶的统治结束了原本完美的一切
Blood heat over tension
紧张的局势上 死亡气息在不断地蔓延
And I know
我知道的
You say you love the way the storms blow
你说你爱暴风雨的突然骤降
But when it comes you close your window
但是当它来的时候你却关上你的窗户(指畏缩不前)
You hate the fighting in the world
你厌恶这世间之中的争斗
So you bring the battle home and fight until it's yours
所以你把战争带给你自己知道它屈服于你
Right until I'm gone
刚好直到我走了
And there's holes on the walls
墙上还有遗留下来的洞
Written in the sand
被写进了沙里
Deception on my lips and there's blood on your hands
欺骗还挂在我的嘴边,你的双手已沾满鲜血
And I'm tired of keepin' lies
我厌倦了保守秘密
You can see it in my eyes
你完全可以从我的眼睛里觉察到
I don't wanna die
我还不想就这样死去
I've just got some damn bad intentions
我仅仅只是有一些坏的意图而已
I've got some damn bad intentions
有一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提及我得到的一些秘密
Haven't learned my lesson
你还从没听过我的惩罚吧
I've got some damn bad intentions
我已经有了一些坏的意图
I've got some damn bad intentions
一些很坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提及我得到的一些秘密
Haven't learned my lesson
你还从没听过我的惩罚吧
I know we've made a graveyard of this all
我知道我们已经为这一切做了个坟墓(指已经要做个了断)
I know I don't feel too sober now
我知道我现在感觉起来不太清醒
I wanna lie awake with your black soul
我想要沉睡却被你黑色的灵魂唤醒
Count your fears if you let me
如果你允许的话让我数数你的恐惧
Baby I just want your damn bad intentions
baby 我只想要你那该死的坏意图
I've got some damn bad intentions
我已经有了一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention
我忘了提及我得到的一些秘密
Haven't learned my lesson
你还从没听过我的惩罚吧
I've got some damn bad intentions
我已经有了一些坏的意图
I've got some damn bad intentions
一些坏的意图
I got some secrets I forgot to mention,
我忘了提及我得到的一些秘密
Haven't learned my lesson
你还从没听过我的惩罚吧


评论

热度(12)