三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Versace on the Floor - Madilyn Bailey

Let's take our time tonight
让我们尽情享受今晚的时间 宝贝
Above us all the stars are watchin'
就在这繁星闪烁的时刻
There's no place I'd rather be in this world
再也没有什么可以与之比拟
Your eyes are where I'm lost in
我沉醉于你的双眼
Underneath the chandelier
伴着昏暗的灯光
We're dancin' all alone
我们翩翩起舞

There's no reason to hide
无需再刻意隐瞒
What we're feelin' inside
我们彼此内心的甘就
Right now
就是现在

So, baby, let's just turn down the lights
亲爱的宝贝现在就关上灯
And close the door
轻轻的关上门
Oooh I love that dress
我喜欢这件衣服
But I won't need it anymore
但此时我们坦诚相见
No, I won't need it no more
不再需要它的存在
Let's just kiss 'til we're naked, baby
让我们就这样激情缠绵

Versace on the floor
别再管散落在地板上的衣服
Oooh take it off for me, for me, for me, for me now, boy
宝贝 向我尽情展示你的美吧

Now I unzip the back to watch it fall
别再管散落在低板上的衣服
While you kiss my neck and shoulders
当你亲吻我的脖子和肩膀
No, don't be afraid to show it all
无需再隐藏你的美
I'll be right here ready to hold you
因为此刻我正拥有你
Boy, you know you're perfect from
你是知道你是最完美的
Your head down to your heels
我沉醉于你的头和高跟鞋
Don't be confused by my smile
此刻我的笑容开始变得模糊
'Cause I ain't ever been more for real, for real
只因我所见不能更真实


评论

热度(13)