三世

Welcome to me blue neighborhood.

微博:三世z

墙头遍布世界!

主攻欧美!

欢迎勾搭!

⁄(⁄ ⁄ ⁄ω⁄ ⁄ ⁄)⁄
Drowning Shadows - Sam Smith

Running round
辗转游离 四处逃窜

Chasing hearts
追寻的心
Chasing bodies
不知疲倦的身体
To fix the past
只为弥补那些过去
I don't know how I reached this place
我不知自己何以置此境地

So far from heaven so far from grace
远离天堂 远离恩慈悲悯
And I run to give in to the pressure
我只想屈身于片刻欢愉
'Cause I feel like the city's got the better of me
因为这喧嚣都市让我倍感失落受挫
Oh this casual love
噢 这不经意间的爱

Isn't what it seems
并不像世人所见得那般

And I try to imagine something closer
我穷尽想象 想象爱向我走来
And somebody who is good for me
想象我爱的那个人向我走来
I'm so tired of all this searching
而我也已厌倦去寻遍那灯火阑珊

Do I do I do I do I go home to nothing
是否是否是否是否我注定要孑然一身的归去

Or stay out for more
或是该留下来继续追寻

Give in to someone
是该向爱情妥协 苟且于一时温存

Or knock down my door
还是将心门紧锁
Or drown all my shadows
亦或是任孤寂黑暗将自己淹没

Drown them like before
像从前那般淹没在孤寂黑暗中
Drowning shadows once more
再一次在孤寂黑暗中沉沦湮没

The more I drink
越是挣扎

The more I drown
就越容易陷落

I found that thinking
抓住那片刻思绪

I wrote it down
诉诸笔端将其铭记

The more I rise above it all
越是藐视所有

The less I care about those falls
就越是迟钝于察觉这陷落
And I run to give in to the pressure
而我却只是想屈身于片刻欢愉
'Cause I feel like the city's got the better of me
因为这喧嚣都市让我倍感失落受挫
Oh this casual love
噢 这不经意间的爱


评论

热度(15)